حسن روحانی: من اصلا نگران نیستم در 4 شهر اعتراضی شده است بچه گانه است حسن روحانی:‌ما در شرایط جنگی بسر می بریم.

حسن روحانی: من اصلا نگران نیستم در 4 شهر اعتراضی شده است بچه گانه است حسن روحانی:‌ما در شرایط جنگی بسر می بریم.
حسن روحانی همان کسی است که می گفت من اصلا نگران تظاهراتها در ایران نیستم تظاهرات دی ماه را شبکه های مجازی بزرک کردند.
ترامپ هم بعد از تظاهرات دی ماه از برجام خارج شد و تبلیغات مربوط به تظاهرات را دید فکر کرد و ضع ما خراب است. گفت این حرف کودکانه است در 4 شهر اعتراضی شده بزرگش می کنم من اصلا نگران این چیزها نیستم.
اما الان می گوید که ما در شرایط جنگی هستم،‌نکنه تو هم گول شبکه های مجازی را خوردی و آنها این شرایط را اینقدر بزرگ کردند که فکر کردی نظام آخوندی در شرایط جنگی بسر می برد.
یا اینکه خیلی ترسیدی ودیدی نمایش های دجالگرانه آخوندی تو هیچ مشتری سرحوضی نداره که غالب تهی کردی وزیر وزرایت هم دارند استعفا می دهند یکسری ها هم در رفتند.

آخوند روحانی: ما در شرایط جنگیم، در شرایط جنگ


نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

مهرداد نوشين«بگلرى» فرزند دلاور وفداكار مردم لاهيجان

قتل جوان متاهل با دو دختر ۷ و ۹ ساله در ملایر توسط نیروی انتظامی جنایتکار

رضا لاقيد درمرداد سال 65 در جنگل دردرگيرى با پاسداران به شهادت رسيد