هادي صابري ،مجاهدي بي باك وبي قرار


گوهردشت #ایران #Iran #جنبش_دادخواهی @massacre_67



هادی صا بری
هادی صابری متولد1342 بود و در هنرستان صنعتی رشت دررشته مکانیک تحصیل می‌کرد. او از هواداران .بسیار پرشور و فعال سازمان در شهررشت بود
در آبان و آذر 59 که سرکوب مجاهدین توسط چماقداران شدت گرفته‌بود مزدوران رژیم به هنرستان صنعتي پسران ، که هادی در آن جا درس می‌خواند حمله‌ور شده و آن را محاصره مي كنند.
 حوالی ظهر که مدرسه تعطیل شد چماقداران با حمایت كميته چي ها، به داخل مدرسه حمله برده و همه هوادران مجاهدين درهنرستان را دستگیرمي كنند، هادی از جمله دستگیر‌شدگان بود.
 او و بقیه را دستنبد زدند و از مدرسه به مسجدباقرآباد كه محل كميته چي ها بود مي برند بردند و با قیچی، چاقووكاتر همه را شکنجه کرده و پشتشان را خونین کردند  از همه اسم شان را مي خواستند اما همگي ازدادن اسم ،خودداري كردند.ازجمله دستگير شدگان، هادي صابري ،احمد رئوف،بيژن قربانپوربودند كه همه ازشهيدان پاكباز مجاهدين هستند.
در فروردین60 برای دومین بار هادی درحمله چماقداران به هنرستان دستگیر شد و مدتی در بازداشت بود،این بار پس از آزادی او را از هنرستان اخرا ج کردند.
هادی پس از اخراج از مدرسه با ایمان هر‌چه بیشتر به آرمان های مجاهدین، به مبارزه باچماقداران و پاسداران رژیم پرداخت.
او در اواسط سال60 دستگیر شد و به زندان سپا ه رشت و سپس به اوين وبعد، بند 4 زندان قزلحصار، منتقل شد.
او در زندان بسیار با روحیه و مقاوم بود و بیشتر روزهاي زندان خود را، در سلولهای انفرادی گذرانيد اما هربار هم که به جمع ديگر ياران خود  می‌پیوست بلافاصله شروع به جمع آوري خبر  از وضعیت جنبش و سازمان می‌کرد.
در قزلحصار او با یک طرح جسورانه، تلاش كرد كه ازمسير کانال کولرهای زندان فراركند اما در يك خروجي از كانال اصلي دوباره دستگیر می‌شود. این بار پاسداران او را به سلول انفرادی برده و پس از شکنجه و آزار بسیار به زندان گوهردشت منتقل می‌کنند.
هادي پرشور و جسور تا مرداد سال 67 در زندان گوهردشت بود كه درجريان قتل عام بيش از 30000 زنداني سياسي  فداكار و ازجان گذشته در سال67 به خیل بیشمار جاودانه فروغها پیوست.
ياد او فروغ روشن راه ما درسرنگوني دشمنان قسم خورده مردم ايران باد ،باشد كه دردادخواهي خون پاك ترين فرزندان مردم ايران با او عهد بسته و به راه پرفروغ او تا نابودي حكومت شرور خامنه اي ادامه دهيم .
 مجاهد شهيد فرمانده دلاور بهزاد صابري ،برادر بزرگ هادي بود كه درحمله جنايتكاران مزدوردست نشانده رژيم به كمپ اشرف ،در10 شهريور 92 سربدار شد. عكس زير مربوط به بهزاد شهيد است.



 #ایران #Iran #جنبش_دادخواهی @massacre_67

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

مهرداد نوشين«بگلرى» فرزند دلاور وفداكار مردم لاهيجان

قتل جوان متاهل با دو دختر ۷ و ۹ ساله در ملایر توسط نیروی انتظامی جنایتکار

رضا لاقيد درمرداد سال 65 در جنگل دردرگيرى با پاسداران به شهادت رسيد