دونالد ترامپ در مصاحبه با سی.بی.اس: این رژیم یک رژیم وحشی است که مردم ایران را به‌قتل می‌رساند و شکنجه می‌کند

دونالد ترامپ درباره خروج آمریکا از برجام گفت:‌ وقتی من آن قرارداد وحشتناک اتمی را متوقف کردم به ناگهان آنها در یک مشکل بسیار بزرگ مالی گرفتار شدند.
دونالد ترامپ در مصاحبه با سی بی اس



رئیس‌جمهور آمریکا بر ادامه حضور نظامی این کشور در عراق برای نظارت بر اقدامات رژیم آخوندی تأکید کرد.
 یکشنبه ۱۴ بهمن ۹۷ که با تلویزیون سی.بی‌.اس مصاحبه می‌کرد گفت: علت ادامه حضور آمریکا در عراق نظارت دقیق بر رژیم ایران است، چون این رژیم یک مشکل واقعی است. ما یک پایگاه فوق‌العاده پیشرفته نظامی در عراق داریم این پایگاه کاملا قادر است تمام خاورمیانه را کنترل کند. ما کل منطقه را رصد می‌کنیم و خواهیم کرد.

رئیس‌جمهور آمریکا افزود ما به نظارت و دیدبانی خود ادامه خواهیم داد و اگر مشکلی را ببینیم مثلاًً اگر کسی بخواهد سلاح اتمی یا سلاحهای دیگر بسازد قبل از این‌که چنین کاری انجام دهد ما متوجه می‌شویم.

رئیس‌جمهور آمریکا افزود: من به تیمهای اطلاعاتی که در پایگاه عراق مستقر هستند کاملا اعتماد دارم اما اگر آنها بگویند رژیم ایران صلح‌جو است من صددرصد با آنها مخالفت خواهم کرد. این رژیم یک رژیم وحشی است که مردم ایران را به‌قتل می‌رساند و شکنجه می‌کند.
دونالد ترامپ درباره خروج آمریکا از برجام گفت:‌ وقتی من آن قرارداد وحشتناک اتمی را متوقف کردم به ناگهان آنها در یک مشکل بسیار بزرگ مالی گرفتار شدند. بگذارید ببینیم چه چیز دیگری اتفاق خواهد افتاد.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

مهرداد نوشين«بگلرى» فرزند دلاور وفداكار مردم لاهيجان

قتل جوان متاهل با دو دختر ۷ و ۹ ساله در ملایر توسط نیروی انتظامی جنایتکار

رضا لاقيد درمرداد سال 65 در جنگل دردرگيرى با پاسداران به شهادت رسيد