هاشمی شاهرودی کاندید ناکام رهبرآینده و ولی فقیه آخوندها مرد.


هاشمی  شاهرودی یک آخوند عراقی بود که در سال ۱۳۲۷ خورشیدی در نجف به‌دنیا آمد
هاشمی شاهرودی 

هاشمی شاهرودی کاندید ناکام رهبرآینده و  ولی فقیه آخوندها مرد.

هاشمی شاهرودی همچنین در نظرداشت که با فوت احتمالی  آیت الله سیستانی  مرجع تقلید عراق شود. او سالها در عراق بود و گروههای تروریستی مجلس اعلا و حشد الشعبی و حزب الله عراق زیرنظر او تاسیس شد. اما اینجا هم ناکام ماند.

مهم ترین شغل های هاشمی شاهرودی، عبارتند از: ریاست مجلس اعلای عراق، ریاست قوه قضاییه ایران، عضویت شورای نگهبان، عضویت مجمع تشخیص مصلحت نظام. نایب‌رئیس مجلس خبرگان رهبری دور اول، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، ‌ عضویت شورای عالی انقلاب فرهنگی، عضویت مجمع تشخیص مصلحت نظام.
محمود هاشمی شاهرودی یکی از خونخوارترین  مهره‌های آخوندها بود که ۱۰سال رئیس قضاییه خامنه‌ای بود و احکام اعدام بی‌شماری را امضا کرد. او در همین منصب، در سرکوب وحشیانه قیام مردم ایران در سال ۸۸ نیز دست داشت. دو نفر از همکاران او سعید مرتضوی و آخوندی بنام اژه ای بودند که از جنایتکارتریم مهره های حکومت خامنه ای هستند.

هاشمی شاهرودی معلم خامنه ای بود
ولی‌فقیه پس از خمینی، تا مدتها به او «درس خارج» یاد می‌داد تا خامنه‌ای که تا پیش از آن حتی علوم حوزوی‌اش تکمیل نبود بتواند در حداقل‌ها ادای مراجع را در بیاورد!

روز ۲۰دی سال ۱۳۹۶ رویترز گزارش داد:
«مقامهای آلمانی به تحقیقات خود در مورد این‌که آیا هاشمی شاهرودی مرتکب جنایات علیه بشریت شده است ادامه می‌دهند. شورای ملی مقاومت ایران اعلام کرد از آلمان خواسته است تا حکم بازداشت فوری برای هاشمی شاهرودی صادر کند، معلوم شد ۷بلیط پرواز برای شاهرودی و همراهانش در پروازهای ایران‌ایر رزرو شده است. او قصد دارد پنجشنبه آلمان را ترک کند. حکم دستگیری شاهرودی باید توسط دادگاه قانون اساسی آلمان صادر شود.



هاشمی شاهرودی معلم خامنه‌ای


نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

مهرداد نوشين«بگلرى» فرزند دلاور وفداكار مردم لاهيجان

قتل جوان متاهل با دو دختر ۷ و ۹ ساله در ملایر توسط نیروی انتظامی جنایتکار

رضا لاقيد درمرداد سال 65 در جنگل دردرگيرى با پاسداران به شهادت رسيد