سخنرانی پاتریک کندی در کنفرانس ویدئو مشترک جوامع ایرانی

اخبار روز ایران
رژیم ایران، سازمان مجاهدین خلق را نشان می‌دهد که به‌عنوان جایگزینی دموکراتیک بر حاکمیت خود تلقی می‌کند.
پاتریک کندی نماینده سابق کنگره آمریکا

من اشرفی هستم
خانم مریم رجوی، دوستان عالی‌مقام من، و میزبانان ما،مردم آلبانی، من می‌خواهم از شما به‌خاطر میزبانی از پناهندگان کمپ اشرف و دادن مکانی امن برای زندگی آنان تشکر کنم

خامنه ای، سازمان مجاهدین خلق را  به‌عنوان جایگزینی دموکراتیک بر حاکمیت خود تلقی می‌کند

این واقعیت، نشان‌ می‌دهد که شورای ملی مقاومت یک نیروی تغییر واقعی است. طرح ۱۰ماده‌ای خانم مریم رجوی، رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ایران، نقشه‌ مسیر قابل اتکایی برای مردم ایران است.

 

تظاهرات مردمی در داخل ایران، به‌رغم سرکوب وحشیانه رژیم، ادامه دارد 

 



نظرات

  1. پاتریک کندی ازشخصیت های برجسته آمریکایی که با شنیدن سخنرانی اش تحت تاثیر قرارگرفتم

    پاسخحذف

ارسال یک نظر

پست‌های معروف از این وبلاگ

مهرداد نوشين«بگلرى» فرزند دلاور وفداكار مردم لاهيجان

قتل جوان متاهل با دو دختر ۷ و ۹ ساله در ملایر توسط نیروی انتظامی جنایتکار

رضا لاقيد درمرداد سال 65 در جنگل دردرگيرى با پاسداران به شهادت رسيد