سپاه پاسداران ایران: تولیدات موشکی‌مان 3 برابر شده است


میر علی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران ایران اعلام کرد که تولیدات موشکی این کشور، 3 برابر شده است.
به گزارش خبرگزاری فارس، حاجی‌زاده چهارشنبه 7 مارس در جشنواره سرباز در محل ستاد نیروی هوا فضا گفت: «امروز با وجود دشمنی‌ها و اقدامات استکبار و دشمنان، مدافعین توسعه دفاعی در کشور بیش از گذشته است و دولت و مجلس و همه و همه در موضوع موشکی به خصوص موشک‌های زمین به زمین یکپارچه شده و پای کار هستند. در گذشته ما باید کلی به نهادها برای اقدامات توضیح می‌دادیم ولی الان اینطور نیست و تولیدات ما نسبت به گذشته 3 برابر شده است».
این سخنان یک روز پس از آن ایراد می‌شود که جان ایو لودریان وزیر امور خارجه فرانسه در ماموریتی بسیار حساس، به تهران رفته بود. 
هدف از سفر لودریان به تهران، تاکید بر حمایت اروپا از توافق هسته‌ای ایران و در عین حال، انتقال نگرانی‌های آمریکا درباره برنامه موشکی تهران بود.
دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری آمریکا تهدید کرده که اگر توافق هسته‌ای با ایران اصلاح نشود و اجبار ایران به کاهش نفوذش در خاورمیانه و محدود شدن برنامه موشکی‌اش را در بر نگیرد، از توافق اتمی خارج خواهد شد.
با این وجود، مسئولان بلندپایه ایران در گفت‌وگو با لودریان تاکید کردند که برنامه موشک‌های بالستیک تهران، قابل مذاکره نیست.


نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

مهرداد نوشين«بگلرى» فرزند دلاور وفداكار مردم لاهيجان

قتل جوان متاهل با دو دختر ۷ و ۹ ساله در ملایر توسط نیروی انتظامی جنایتکار

رضا لاقيد درمرداد سال 65 در جنگل دردرگيرى با پاسداران به شهادت رسيد