با بحرانهای پی در پی اقتصادی سیاسی رژیم ولایت فقیه به کجا می رود




با بحرانهای پی در پی اقتصادی سیاسی رژیم ولایت فقیه به کجا می رود

معاون اقتصادی وزارت تعاون رژیم گفت: «برای نظام در سال ۹۷انتخاب بین خوب و بد نیست؛ بین سخت و سخت‌تر است!... کارجدی‌ای نمی‌شود انجام داد.

میرسلیم:‌ برجام بربادرفته؛ روحانی مشغول آماردرمانی است.

در مورد برجام هم که رئیس‌جمهور آمریکا ضرب‌الاجلی داده که فقط یک ماه و چند روز به پایان آن باقی‌است، رژیم باید تصمیم بگیرد که پای برجام‌های ۲و ۳و..یا نوشیدن جام زهرهای بعدی خواهد رفت یا تن به تمامی تحریمها داده، چماق بند هفتم منشور ملل‌متحد (اقدام نظامی و...)  را هم بالای سرش پذیرا می‌شود؟
اکنون هم که با تغییرات در رأس هرم سیاسی آمریکا، وحشت رژیم بسیار بیشتر شده است. مشاور امنیت ملی ترامپ، روز گذشته در اولین مصاحبه خودش گفت:
«تصور نمی‌کنم که این توافق[برجام] از طریق مذاکراتی که با اروپایی‌ها داشته‌ایم، اصلاح‌پذیر باشد!».
 نتیجه اینکه  که برای بحران برجام ، هیچ را‌ه حلی ندارند.
در رابطه با وضعیت بحرانی اقتصادی، چند روز پیش روزنامه «دنیای اقتصاد» نوشت: «اقتصاد ایران مانند غریقی می‌ماند که تنها تلاش می‌کند خودش را روی آب نگه دارد».
ایسنا (۵فروردین) به‌نقل از یک کارشناس رژیم نوشت که سال ۹۷تورم از ۱۵درصد هم بالاتر می‌رود و افزود:
«اقداماتی که دولت اکنون برای حل معضل بیکاری در دستور دارد، فقط نقش مسکن دارد... اقتصاد ایران خیلی خوش‌شانس باشد که نرخ تورم سال ۱۳۹۷ تا ۱۵درصد باقی بماند وگرنه تورم از این هم بالاتر خواهد رفت... تلاش دولت برای ایجاد ۵۰۰هزار یا حتی یک میلیون شغل بی‌نتیجه است».

در زمینه سیاسی هم، مصطفی تاج‌زاده یکی از مهره‌های باند اصلاح طلب دروغین گفت:

 اکثریت مردم (75درصد) حکومت آخوندی را  اصلاح ناپذیرمی دانند. وی اضافه می کند: «متأسفانه آمار کسانی که از وضع موجود ناراضیاند و نظام را اصلاح ناپذیر می‌دانند افزایش پیدا کرده که این زنگ خطری است برای همه ما که اگر به اصلاحات موفق نشویم آمار همینطوری می‌تواند بالا برود.

روز دوشنبه ششم فروردین  97 ارزش دلار از مرز ۵٠٠٠تومان عبور کرد و ۵۰٨۶تومان مبادله شد که بالاترین قیمت دلار تا کنون به‌شمار می‌رود.

این قطره ای ازدریای بحرانهایی است که رژیم با آن مواجه است.

همه ترس و وحشت رژیم این است که همه این مشکلات و نارضایتی ها تولد قیام جدیدی را نشان دهد.

خامنه ای هیچ پاسخی برای درخواست کارگران و کشاورزان ورزنه اصفهان و کارگران هپکوی اراک، فولاد اهواز،دستفروشان.... ندارد همه این ها جامعه را به سوی یک شورش وقیام عمومی سوق می دهد.

هرجاده ای که رژیم به آن پا می گذارد به بن بست ختم می شود.

بنابراین ما هم همت کنیم همه انرژی خود را بگذاریم که رژیم نتواند از این بن بست خارج شود. نباید رژیم سال 97 را به پایان برساند.

این به اراده و مسولیت پذیری تک تک هر جوان ایرانی برمی گردد که ایران را به نام آزادی و رها شدن از چنگال اختاپوس آخوندی رقم بزند.


نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

مهرداد نوشين«بگلرى» فرزند دلاور وفداكار مردم لاهيجان

قتل جوان متاهل با دو دختر ۷ و ۹ ساله در ملایر توسط نیروی انتظامی جنایتکار

رضا لاقيد درمرداد سال 65 در جنگل دردرگيرى با پاسداران به شهادت رسيد