ولي فقيه سوداي شی جین پینگ شدن دارد!





ولي فقيه سوداي شی جین پینگ شدن دارد
ولی فقیه فقط به فکر صدور تروریسم و کشتار در منطقه خاورمیانه نیست بلکه می خواهد قدرت برتر سیاسی و اقتصادی نه منطقه، بلکه جهان باشد!.
مگر ولایت فقیه چه کمتر از  «شی جین پینگ» دارد؟ این همه امامزاده جدید و بقعه وبارگاه جدید تولید کرده تازه چین که همین را هم ندارد؟
جدا از اون، دکترین اقتصاد مقاومتی که «رهبر ام القرا» آن را تدوین کرد همچون انفجار بمب اتمی بود که جهان را شوکه کرد.
تازه که «نظام مقدس» بلحاظ نقض حقوق بشر و اعدام و سرکوب، بین 192 کشور جهان، اول شد و مدال  طلا گرفت معنی آن چیست؟ قدرت برترجهانی!
اقتصاد مقاومتی یعنی تکیه به بیت ولایت و تئوریسین های کرگدن نمایی همچون علم الهدی، احمد خاتمی، صدوقی، بی نیاز از کشورها استکباری و زورمدار.
دانشمندان برجسته و گمنام هم که در بسیج مستضعفین و وزارت سربازان گمنام امام زمان کم نیستند.
مگر سعید جلیلی ازکجا آمده قبلا یک بسیجی مخلص بود، الان غول تئوریسینی است که بنیادهای فکری آمریکا باید کار وبارشان را تعطیل کنند بروند پی کاردیگر. حالا سعید قاسمی جای خود!.
هرچند بعضی ها در نظام، مسئله را بزرگ می کنند که چین فلان و بهمان، اما چینی ها می آیند آموزشهای اقتصاد نوین جهانی را در دانشگاههای قم می بینند!
ولی تجربه اندوزی بد نیست، ما هم می توانیم از برادران مخلصی چینی هم استفاده کنیم.
«حزب حاکم چین، با اعمال تغییراتی در قانون اساسی این کشور با طرح اولیه مادام‌العمر کردن ریاست‌جمهوری موافقت کرده و این طرح برای دو دوره به صورت آزمایشی اجرا خواهد شد. این یعنی آقای «شی جین پینگ» دست‌کم تا 10 سال دیگر رئیس‌جمهور چین باقی می‌ماند.
خبرنگاری از خانم «سارا هاکبی»، سخنگوی کاخ سفید نظرش را در‌باره این طرح جنجالی چینی‌ها پرسید، «هاکبی» هم گفت که این موضوع مسئله داخلی چین است و به ما ربطی ندارد».
بنابر این استکبار آمریکایی حسابش را بکند که «جمهوری اسلامی» با قطار سریع السیر دارد می آید.
 نقشه مسیر ولایت فقط این نیست که قدرت منطقه ای شود بلکه می خواهد شانه به شانه چین و آمریکا بساود تا اگر در سوریه، عراق، یمن، ژاپن، فرانسه، آمریکا دخالت کرد و حکومت های آنها را اسلامی کرد؛ قدرت های برترجهانی مثل گینه بیسائو، جزایرمالدیو، ولتیای علیا، جرات نکنند به «نظام اسلامی» چپ نگاه کنند اگرحتی صدها بمب ویرانگر اتمی داشته باشند.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

مهرداد نوشين«بگلرى» فرزند دلاور وفداكار مردم لاهيجان

قتل جوان متاهل با دو دختر ۷ و ۹ ساله در ملایر توسط نیروی انتظامی جنایتکار

رضا لاقيد درمرداد سال 65 در جنگل دردرگيرى با پاسداران به شهادت رسيد