نگرانی از بحرانهای درونی و بیرونی و هراس از قیام سرتا پای نظام ولایت فقیه را فراگرفته است.



نگرانی از بحرانهای درونی و بیرونی و هراس از قیام
سرتا پای نظام ولایت فقیه را فراگرفته است.
کرگدن نظام احمد خاتمی، اعلام کرد که در جلسه روزهای 22و 23اسفند خبرگان، موضوع منطقه و قیام دیماه مورد بررسی قرار می‌گیرد. وی گفت: مجلس خبرگان نمی‌تواند در این مسائل غفلت کند.
آخوند احمد خاتمی افزود: در اغتشاشات اخیر، طراحی توطئه‌ها علیه نظام توسط عاملان آمریکا در منطقه صورت گرفته است. وی همچنین گفت، موضوعات منطقه و فساد نیز در دستور کار این جلسات خبرگان است.

در همین حال، علی مطهری نایب رئیس مجلس رژیم، ، اعلام کرد: نظام تحت فشار سنگین است و امکان خروج آمریکا از برجام و بازگشت دوباره تحریمها هم وجود دارد. بانکهای خارجی در اثر تحریم‌ها، همکاری درستی ندارند و از نظر اقتصادی تحت فشاریم و از نظر داخلی هم با نارضایتی‌ها و اعتراضهایی مواجه هستیم.
وی افزود: در شرایط ویژه‌یی قرار داریم و عده‌یی می‌خواهند القا کنند که ما به بن‌بست رسیده‌ایم و هیچ راهی وجود ندارد. ما باید بعضی از روشهای خود را اصلاح کنیم.

یک عضو مجلس ارتجاع، درباره وضعیت رژیم بعد از قیام سراسری گفت: در اعتراضات اخیر مردم هم از اصلاح‌طلبان و هم از اصول‌گرایان گذر کردند، پس ما نباید با دست خودمان بستری را فراهم کنیم که اصلاحات در انزوا قرار گیرد،
محمدرضا تابش از باند روحانی افزود: عزمی برای جاری شدن گفتگو و یا آشتی ملی هست یا نه، من آن را چندان جدی نمی‌بینم و کسی هم درصدد نیست که آن را ایجاد کند.


نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

مهرداد نوشين«بگلرى» فرزند دلاور وفداكار مردم لاهيجان

قتل جوان متاهل با دو دختر ۷ و ۹ ساله در ملایر توسط نیروی انتظامی جنایتکار

رضا لاقيد درمرداد سال 65 در جنگل دردرگيرى با پاسداران به شهادت رسيد