احمدی‌نژاد: الآن دیگه کل کشور به خطر افتاده یعنی اصلا دیگه امیدی به اجرای عدالت نیست..

 احمدی‌نژاد طی مصاحبه‌یی، گوشه‌هایی از فساد و تبهکاری قوه قضاییه نظام آخوندی را برشمرد و از جمله گفت: کل کشور به خطر افتاده و اصلا امیدی به اجرای عدالت نیست. یکی از تخلفات بزرگ قوه قضاییه این است که زندانها را در اختیار نهادهای امنیتی قرار داده است. در زندان اوین یک تکه مال اطلاعات سپاه است. یک تکه مال اطلاعات است. یک تکه مال حفاظت اطلاعات خود قوه قضاییه است.

وی در اشاره به شکنجه شهید راه آزادی ستار بهشتی گفت: یکی در وبلاگش یک چیزی نوشته بود، او را بردند و تحویل ضابط دادند و ضابط جنازه‌اش را تحویل داد.

احمدی‌نژاد: به‌علاوه قوه قضاییه اختیاراتش فوق‌العاده است. تنها قوه‌ای است که هیچ نظارتی برش نیست از نظر سیستماتیک و اختیاراتش هم فوق تمام قوای قضاییه دنیاست. یعنی در کل دنیا دادسراها، زندان، پزشک قانونی، ثبت اسناد و اینها توی دولته. در کشور ما اینها هم توی قوه قضاییه است. قدرت فوق‌العاده است... تنها قوه‌ای هم هست که 38سال کسی ازش انتقاد نکرده...
تعداد تخلفاتی که در قوه قضاییه اتفاق می‌افته، اون مقداری که خودشون ثبت می‌کنند نه اون دهها برابری که اصلا ‌کسی دسترسی نداره،
مجری: یعنی شما می‌خواهید بگویید که الآن به نقطه‌ای رسیده که دیگه در واقع این موضوع باید باز بشه.

احمدی‌نژاد: الآن دیگه کل کشور به خطر افتاده یعنی اصلا دیگه امیدی به اجرای عدالت نیست...



مجری: خود زندانها، همان‌طور که اشاره کردید آقای دکتر، خود زندانها مثلا من شنیدم که زندان اوین هر بخش آن در واقع در اختیار یک نهاد هست. تازه اونجا.
احمدی‌نژاد: بله، تازه یکی از تخلفات بزرگ قوه قضاییه است. این است که اومده زندانها را در اختیار نهادهای امنیتی قرار داده. یعنی توی زندان اوین می‌بینی که این تکه مال اطلاعات سپاه هست. این تکه مال اطلاعاته. این تکه مال حفاظت اطلاعات خود قوه قضاییه است. یک تکه هم دست سازمان زندانهاست.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

مهرداد نوشين«بگلرى» فرزند دلاور وفداكار مردم لاهيجان

قتل جوان متاهل با دو دختر ۷ و ۹ ساله در ملایر توسط نیروی انتظامی جنایتکار

رضا لاقيد درمرداد سال 65 در جنگل دردرگيرى با پاسداران به شهادت رسيد