گسل هاى خطرناك زلزله براى ولايت فقيه


گسل هاى خطرناك زلزله براى ولايت فقيه

 ایران یکی از 10کشور زلزله‌خیز جهان است، چرا که  روی یک گسل عظیم زلزله  واقع شده است.

ایران، به‌لحاظ سیاسی اجتماعی نیز بر روی یک ابرگسل قرار دارد. كه آثار آن را در خشم هموطنان زلزله زده نسبت به عوامل  رژيم از جمله لاريجانى را  كه پس از 7 روز ازمناطق زلزله زده بازديد مى كرد شاهد بوديم قبل ازآن هم در سخنراني تمام دروغ روحانى، او را هو كردند.

هراس از همین گسل و زلزله هولناک است که حسن روحانی را که برای گرفتن ژست همدردی و دلسوزی پس از دو روز به‌منطقه زلزله‌زده رفته بود، مجبور کرد که از ترس انفجار خشم مردم، از خودرو زرهی مخصوص خود پیاده نشود و از محافظان مسلح خود که او را در چند حلقه احاطه کرده‌اند، قدمی به‌سوی مردم نزدیک نشود؛.

هراس از همین گسل و همین زلزله است که خامنه‌ای را هم ناچار کرده در بیت خود بتمرگد و سودای رفتن به‌منطقه و ترتیب دادن یک نمایش دجالگرانه کمک و همدردی را از سر به‌در کند.  ودر 8 مين روز زلزله تازه سفرى به غرب كشور كرد چرا که  بهتر از همه از گسل عظیم میان خودش با مردم خبر دارد و خوب می‌داند در این سالیان چه کاشته و چه توفان سهمگینی در کمین اوست.

خشم متبلور مردم ايران چه بخاطر زلزله و جه بخاطر تاراج تمام سرمايه هاى مردم در موضوع مالباختگان مي رود كه بنيان ناپاكا اين رژيم را فروبريزد

این مقاومت و این نیرو، بی‌شکل و بی‌سمت و سو نیست، این یک نیروی عظیم اجتماعی است، بسا عظیمتر از آن که این رژیم و ارگانهای سرکوبگر آن بتوانند آن را نابود کنند

زلزله اخیر غرب کشور نیز جلوه دیگری از این نیرو و این آتش خاموشی‌ناپذیر را به‌نمایش گذاشت و آن کاروان کمکهای مردمی است که به‌رغم همه سدها و موانعی که رژیم ضدمردمی آخوندی بر سر راه آن ایجاد کرده‌ ، از سراسر میهن سیل‌آسا به‌سمت مناطق زلزله‌زده روان است.

زلزله کرمانشاه با همه مصائب و داغ و درد استخوان‌سوزش، هم‌چون زلزله طبس در شهریور سال 57، از نزدیکی وقوع آن زلزله زیر و رو کننده انقلابی خبر می‌دهد که با واژگونی نظام دیکتاتوری فاسد و چپاولگر حاکم، به ‌همه رنجها و محنتهای خلق و میهن ما پایان خواهد داد.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

مهرداد نوشين«بگلرى» فرزند دلاور وفداكار مردم لاهيجان

قتل جوان متاهل با دو دختر ۷ و ۹ ساله در ملایر توسط نیروی انتظامی جنایتکار

رضا لاقيد درمرداد سال 65 در جنگل دردرگيرى با پاسداران به شهادت رسيد