ترس خامنه اى از گسل هاى خارجى و پيچ تاريخى

ترس خامنه اى از گسل هاى خارجى و پيچ تاريخى

خامنه اى بارها از پيچ تاريخي صحبت كرده است «پيچ تاريخي حساس« ، اين پيچ چيست كه خامنه اى روى آن تاكيد دارد؟
 واقعيت اين است كه برخلاف دودودم هاى او كه برجام 2 و 3 و 4 را قبول نمي كنيم اما الان خودش وارد آن شده است. 
یک خبرگزاری حکومتی نوشته است: «سند به‌اصطلاح راهبردی اروپایی‌ها در قبال ایران در پسابرجام مشتمل بر ۵محور عمده بود که عبارتند از: «گفت‌وگو های سیاسی»، «امور اقتصادی و تجاری»، «زمینه‌های همکاری»، «نقش ایران در منطقه» و «مسائل اجتماعی نظیر حقوق‌بشر» (خبرگزاری حکومتی میزان-29آبان).

خامنه اى مدعي مي شود كه درشرايط كنونى تن‌دادن به مذاکراتی شبیه به برجام تحت هر عنوانی، حماقت محض است.
اما واقعيت پشت صحنه چيزديگرى را نشان مي دهد.تلویزیون رژیم مي گويد:«سومین دور گفتگوهای سیاسی بین ایران و اتحادیه اروپا برگزار شد. در این نشست موضوعات مورد علاقه دو طرف در حوزه‌های مختلف دوجانبه، از جمله اقتصادی و تجاری، انرژی، حمل و نقل، حقوق‌بشر، آموزش عالی و فن‌آوری بررسی شد» 
رادیو آلمان (دویچه وله) در روز 29آبان صریحتر گفت که «دور سوم مذاکره میان مقامهای ارشد ایران و اتحادیه اروپا طی دو روز در تهران و اصفهان برگزار می‌شود. مسائل حقوق‌بشری یکی از محورهای این گفت‌ و گوها اعلام شده که پس از اجرایی شدن توافق هسته‌یی کلید خورده است.این گفت‌ و گوها ظاهراً با موافقت رهبر جمهوری اسلامی، علی خامنه‌ای انجام می‌شود»
امتياز دادن رژيم را براى اينكه خيلي گندش درنيايد را از طريق مزدوران خارجى خود بيان مي كنند. حسن نصرالله رهبر اصلي ترين گروه تروريستى خارجى رژيم مى گويد:«ما همراه برادران خود بازبینی می‌کنیم تا اگر نیازی به آنان در عراق نباشد، به دیگر میدانهای لازم بازگردند تا مقاومت را رهبری کنند. اما در مورد عراق موضوع مهم در مورد حزب‌الله این است که مأموریت با موفقیت به پایان رسید». وی برای لاپوشانی عقب‌نشینی خفت‌بار مدعی شد: «البته این موضوع ربطی به نشست وزیران عرب ندارد»
سفير سابق رژيم در لندن بنام ساداتيان هم گفت: آمريكا بدنبال يارگيرى عليه نظام پليدشان امانوئل ماكرون را درزمينه برنامه موشكي را همراه خود كرده است.
درزمينه داخلى هم عوامل رژيم هشدار مي دهند كه بى اعتمادى به نظام سراسر جنايت وشقاوت آخوندى فراگير شده است:
محمد بیرانوندی عضو مجلس ارتجاع خطاب به آخوند حسن روحانی گفت: «جناب آقای رئیس‌جمهور آیا می‌دانید بعضی از مردم سعی می‌کنند به شخصه کمکهای خود را به‌دست مردم زلزله‌زده برسانند؟ آیا می‌دانید استقبال مردم از اعتماد به ورزشکاران و هنرمندان بیشتر از نهادها و ارگانهای دولتی شده است؟ همه و همه اینها حکایت دارند که زلزله بی‌اعتمادی ویرانگرتر از زلزله اخیر خواهد بود (رادیو فرهنگ – 29آبان).
.
خبرگزارى ايسنا ى رژيم هم اينطور بيان مي كند:«این‌که مردم در این زمینه وارد عمل شوند و جای دولت خالی باشد، یک فاجعه برای جامعه ایران محسوب می‌شود. اگر مردم به این دیدگاه برسند که باید خودشان کارها را در جامعه‌ انجام دهند، ممکن است برخی از آنها دست به درست کردن اجتماع بزنند و مردم احساس بی‌دولتی کنند و این موضوع می‌تواند سرآغاز یک آنارشیست اجتماعی و اقتصادی در جامعه باشد» (ایسنا- 30آبان).
پس وحشت از قيام هاى اجتماعى است كه لرزه برپيكرنكبت بار رژيم انداخته است.

بنابراين«» پيچ تاريخى» كه خامنه اى مى گويد و «نزول بی‌پایان» همان آغازدوران سرنگونى است ،همان تابويي كه با اعتراض هاى روزانه وسراسرى مالباختگان شكسته شده است وشعار لاريجانى بايد اعدام گردد را سر مى دهند. شعارلاريجانى قاضيه با دزدا هم بازيه را ندا مى دهند كه منظور اين است كه راس نظام عامل دزدى وبالا كشيدن سپرده هاى مالى مردم هستند
وخشم هموطنان زلزله زده  ازبي تفاوتى مسولين رژيم از زلزله همان پيچ تاريخى را خوب بيان مى كند كه نظام در سرگردنه آن قرار دارد. بله با پايدارى ومقاومت عمومى بايد اين پيچ تاريخى را به دره سرنگونى رژيم تبديل كرد واين با فداكارى همه ما ميسر است.


نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

مهرداد نوشين«بگلرى» فرزند دلاور وفداكار مردم لاهيجان

قتل جوان متاهل با دو دختر ۷ و ۹ ساله در ملایر توسط نیروی انتظامی جنایتکار

رضا لاقيد درمرداد سال 65 در جنگل دردرگيرى با پاسداران به شهادت رسيد